Söker bostad

Hej!
 
Söker IGEN på grund av osocial hyresvärd!
 
Jag är en glad och kåt pojk född i hummerns tecken. Jag har nyligen flyttat hit från Österrike där jag tidigare spenderat mycket tid i en källare. På grund av vräkning och ohållbara kontakter med hyresvären tvingas jag nu inte bara byta hemvist utan även land.
 
Med mig har jag mina tre husdjur; Görel, Magnys och Kasper. Magnys är en rumsren blåmanet på 78 jordsnurr. Han gör inte mycket väsen av sig och blir glad av det mesta. Tror jag, han är inte så duktig på att visa sina känslor. Magnys är icke-rökare.
 
Kasper är en kaskelott från Göteborg. Därför är han ganska störig. Starka politiska åsikter utan att ha något på fenorna. En fena på pingis och fikaraster. Social och trevlig men tål inte sprit. Blir fruktansvärt aggresiv redan efter ett glas.
 
Görel är min lilla katt.
 
Vi söker nu bostad. Egen bostad går bra men helst vill vi vara inneboende. Du ska gärna ha rött hår. Nära pensionsålder. Och inga husdjur. Rökare går bra. Fast inkomst är ett plus. Inga betalningsanmärkningar. BankGiro går bra men helst PlusGiro. Har du Swish är det ett plus.
 
Helst inga besök före 23. Dina föräldrar får bara komma en gång i månaden. Tyst och släkt mellan kl 11-18. Eller när solen står som högst. Eller inte.
 
Själv vill jag gärna ha barn, gillar månskenspromenader och älskar smör. Har du ett rum till mig, hör av dig snarast!
 
- A & J

Kommentera här: